Vissza a Főoldalra
 

Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
Nézz be kártyaboltunkba!
Zén Legendái: Dinók július 19.
Hatalom Kártyái – Gigászok június 28.
Zén Legendái: Cápák és polipok május 24.
A pillanat képe
Mocsári láz
(Kalandok Földje)
Küldd el képeslapként!
Nemrégiben egy mocsári láz járvány söpört végig a Kalandok Földjén. A kalandozók hetekig rosszul érezték magukat, míg a láz csillapult valamelyest, és ez bizony kihatással volt az életük minden területére. E betegségnek azonban létezik egy kevésbé könnyed lefolyású mutációja is, melynek végső stádiuma a halál. A képen két ebben szenvedő kalandozót láthatunk!
Nézz szét a galériában!
Tiltott mágia frissítés 2025. július
Beholderes HKK verseny július 19. - Versenybeszámoló
3. Yaurri felderítőverseny
XI. Kelet-Magyarországi HKK Találkozó
Gigászok lapelemzés 3. rész: Gonosz színek

A lista folytatása...
Túlélők Földje - Közös Tudatok listája
Hatalom Kártyái - Versenykiírások
Országjáró feladat 2024
Országjáró feladat 2023

A lista folytatása...
Tiltott mágia frissítés 2025. július (8)
Lapötletek (65144)
Gigászok lapelemzés 3. rész: Gonosz színek (33)
BEHOLDER bácsinak kérdések !!! (8317)
Beholderes HKK verseny július 19. - Versenybeszámoló (2)
HKK kérdés? (47496)

További témák...
Tegnap leggyakoribbak:
A bajnokság döntősei
A dobogósok
A Nemzeti Bajnok
Az ezüstérmes
A Nemzeti Bajnok akció közben.
3. nap

Utoljára ezt küldték:
A vadászkutya
Küldj te is képeslapot!
Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | ...
Nézet:
Fatty orgyilkos

1 VP 7/1 chara-din szörny/chara-din fattya

K semmizz egy fattyat: aktivizálódik VAGY célpont lap passzivizálódik.
S rakj rá egy -1 SB-t adó jelzőt: a kör végéig láthatatlan lesz.
Halálsikoly: kapsz egy Chara-din fattyát.


Őrült tudós

2 VP 2/2 chara-din kalandozó/ember

Kompenzáció: keress elő egy „sav” lapot.
S: semmizés: 2.
J: a következő, kézből kijátszott lap nem jön létre.


Chara-din visszatérése

1 VP chara-din általános „ősmágia”

Rakj játékba a gyűjtődből minden chara-din lényt, ami ebben a körben került oda az asztalról, nem áldozástól.


Mimik

2 VP 3/3 tharr szörny

Ha egy lény megüti, vagy aktiválást kívánó képességével hat rá: az a lény a gyűjtőbe kerül.
S: a kör végéig megkapja egy játékban, vagy gyűjtőben lévő tárgy képességeit.


Krabber ellentámadás

1 VP leah azonnali/reakció, krabber

Megakadályoz egy varázslatot.
Ha „kötelék”, akkor a saját körödben lapot akadályoz meg.
 
#nooffense #justjoke #ilyenegygeg

Leng Teng
1 vp
Kalandozó-kobudera

Az előkészítő fázisban nem aktivizálódik. Késleltetett hatás 6: aktivizálódik.

10/10

Flavor: "na majd megnézem mik a tiltott mágiák"
 
Mardakor históriás

Követő
hordaparancsnok

A játékot 23 ÉP-vel és 4 lappal kezded.
J:a következő gnómod 2 VP-vel olcsóbb (de minimum 1. és csak 2. körtől)
J2:dobj el egy lapot a Semmibe,amin a "Mardakor" szó szerepel: húzz 1 lapot a kör végén!

"Minden jó történet mögött áll egy rokonom."
 
Molett szirén

2 VP

Elenios-Raia
szirén,womath

háló

Csábítás:0,de ha kalandozó vagy kalóz a célpontja,akkor 3.
Ha nem csábított,kör végén kapsz egy Rumos kulacsot.
Minden lényed +2 ÉP-t kap.

"Ehhez még egy kulaccsal fog kelleni..." Görény Greg


0/4



Piócásember

1 VP,1 ZSZ

Leah kalandozó
ember,féreg

Repül.

Ha ÉP-d 5 vagy kevesebb,felgyógyulsz max. ÉP-re.
Ha ellenfelednek legalább 3-mal több lapja van az asztalon,kijátszásakor 2 célpont lap a gyűjtőbe kerül.
Áramlás: kör végén húzz 1 lapot.

1/1

"Itt már csak én segíthetek."



Rozoga lebuj (új)

0 Építő

Sheran építmény

háló

Erre a lapra ellenfeled köteles reagálni,ha bármilyen módon képes rá (ha több lehetősége is van,akkor ő dönt).
Ha nem tud,mutassa meg a kezét.
Kompenzáció: kör végén kapsz 1 SZK-t VAGY gyógyulsz 5 ÉP-t.

"Én itt a helyedben nem ennék,nem innék semmit,barátom!"-Őszinte Teofil
 
Ritmusváltó

Bufa ősmágia 0 szk

Nem lehet rá reagálni. Nem lehet feláldozni. Kör végén hűzz egy lapot.
Ebben a körben bármennyi lapot kijátszhatsz. (de a vízió szabály továbbra is él)
 
Krabber tanácsos

2 VP 3/3 leah szörny/krabber „háló”

S dobd a paklid felső 2 lapját a gyűjtőbe, és ha volt közötte krabber, akkor célpont lapot a gyűjtőbe küldhetsz.
Áldozd fel: megakadályoz egy célzó forrást és a következő előkészítő fázisodban játékba rakhatsz a gyűjtődből egy fix. max 2 költségű krabbert.


Gonosz istenek

1 ZSZ chara-din azonnali

Áldozd fel max 3 különböző, gonosz színű lényed. A hatások a feláldozott lényektől függenek.
Dornodon: egy célpont sebződik 6-ot.
Leah: célpont lap a Semmibe kerül.
Chara-din: ellenfelednek el kell dobnia egy véletlenszerű lapot a Semmibe.


Tenyészork

1 VP 3/1 dornodon szörny/ork KF

S 1 VP: keress elő egy orkot!
Ha a gyűjtődből a Semmibe kerül: kapsz egy Ork harcost.


Nyomorult pentadron

5 VP 3/3 tharr szörny/óriás

IK-jából 3 VP-t helyettesíthetsz egy óriás, vagy legalább 5 költségű lap Semmibe dobásával.
S ha ellenfeled sikeresen kijátszik egy lapot: a kezedből, vagy a gyűjtődből játékba rakhatsz egy óriást.
E: megakadályoz egy azonnalit.


Ez nem így működik

0 VP chara-din azonnali/reakció Ősmágia

Megakadályoz egy húzó/kereső forrást és ellenfeled kap 1 VP-t, vagy 1 SZK-t.
VAGY megakadályoz egy VP, vagy SZK adó, vagy gyógyító forrást és ellenfeled a kör végén kap egy általa választott gyakori tókent.
 
Mérgező boa

2 VP (4)/4 sheran szörny/kígyó

4-es mérgezés.
Ha ellenfeled egy lényén a méregjelzők száma eléri, vagy meghaladja a lény aktuális ÉP-jét, az azonnal a gyűjtőbe kerül (ez a képesség a gyűjtőből is működik).
Ellenfeled nem vehet le lényekről méreg jelzőt.


Kétfejű kobra

2 VP 2/2 sheran szörny/kígyó

2-es mérgezés.
A lényeken a méreg jelzők a normál terjedés helyett duplázódnak (ez a gyűjtőből is működik).
Ellenfeled lényei kapnak -X SB-t, a te lényeid +X SB-t, ahol X annyi, ahány méreg jelző van rajtuk.


Mérgező sikló

2 VP 2/1 sheran szörny/kígyó

1-es mérgezés.
Ellenfeled méreg jelzős lényeinek a képességei nem működnek.
Mérgező lényeid nem lehetnek ellenfeled azonnalijainak célpontjai.


Köpködő kobra

2 VP 3/1 sheran szörny/kígyó

3-mas mérgezés.
K: célpont lény kap 2 méreg- és, ha akarod 1 dermesztés jelzőt.
S végy le egy méreg jelzőt egy lényről: megakadályoz egy lapot.


Kígyók a hajón

1 VP sheran azonnali

Keress elő egy kígyót, de ha van játékban mérgező lényed, akkor helyette gyűjtőbe küldhetsz egy célpont lapot.
 
1 vp

Meghasonulás (azonnali)

max két lapot visszavehetsz a kezedbe...vagy az asztalról (saját lapot) vagy a gyűjődből
 
Varkaudar szikragyújtó

2 VP 3/1 dornodon szörny/varkaudar „tűz” KF „szárnyak”

Minden Szikrád +1-et sebez.
K, ha ellenfeled sebződik: kapsz 1 Szikrát a kezedbe.
Ha a kezedből, vagy a gyűjtődből a Semmibe kerül: ellenfeled sebződik 3-mat.


Ősi varázs

1 VP dornodon azonnali

Kapsz annyi Szikrát a kezedbe, amennyivel több lapja van játékban ellenfelednek, mint neked.
Jelenés: a kör végéig Szikráid sebzése max ÉP-t is csökkent.
„Éget, mint az izzó parázs.”


A világhódítás kardja

1 SZK tharr KF tárgy/fegyver

Hordozója kap +3SB-t és nem lehet azonnali célpontja.
Ha hordozója megüt egy lényt: ellenfeled a játék végéig nem játszhat ki ilyen nevű lényt a kezéből.


Jégkirálynő

2 VP 3/2 leah kalandozó/elf „hideg”

S: ellpohtasz egy lapot, amin dermesztés jelző van.
K: ha egy lapra dermesztés jelző kerül: ellenfeled sebzősik 2-t.


Nekromantika

1 VP leah általános

Ha van nekromantád játékban: keress elő egy csontvázat!
Ha van csontvázad játékban: keress elő egy nekromantát!
 
Túltöltődés (2 VP)
Chara-din általános, ritka
Anti-blokkolás: 4
Célpont sebződik annyit, amennyivel a max. VP-d több húsznál.

Alku Leah-hal (X VP)
Leah általános, ritka
Az első két körben nem játszható ki. Minden játékban lévő lapodat küldd a Semmibe. X körig minden körben kijátszhatsz egy lapot ingyen.

Kegyetlen eskü (1 zanszilánk)
Sheran általános, ritka
Minden játékban lévő lap a Semmibe kerül. Minden játékos kap annyi VP-t, amennyi lapja így a Semmibe került.

Titkos forrás (X VP)
Raia bűbáj, ritka
SX: Gyógyulsz X ÉP-t. X maximum 6.

Misztikus forrás (0 VP)
Raia bűbáj, ritka
K3, 1 VP: Gyógyulsz 3 ÉP-t.

Mágikus mantikór (3 VP)
Eleinos szörny (mantikór), ritka
4/4, mágikus támadás és védelem.
Láthatatlan. Látja a láthatatlant.
Áldozd fel: megakadályoz egy lapot.
 
A butaság lázadása

1 VP chara-din azonnali/reakció

Kijátszási feltétele, hogy legyen képesség nélküli lényed játékban.
Megakadályoz egy lapot.
Ha nincs képességgel rendelkező lényed játékban, akkor „oltalom: 1”.


Régi iskola

1 építő 5 SP chara-din építmény „szárnyak”

Anti semlegesítés: 0.
Képesség nélküli lényeidre nem hatnak az ellenfél lényeinek képességei.
K: keress elő vagy végy vissza a gyűjtődből egy ilyen lényt.
Amíg van ilyen lényed játékban, addig a Régi iskola immúnis ellenfeled forrásaira.


Öregfiú

2 VP 2/4 chara-din kalandozó/ember KF

S: rakj a paklidból, vagy gyűjtődből az őrposztodba egy képesség nélküli lényt.
Ilyen lényeid immúnisak ellenfeled varázslataira.
S ha van ilyen lényed játékban: feltámad.


Elfeledett látvány

1 VP chara-din azonnali/vízió

Rakj a paklidból, vagy a gyűjtődből játékba egy képességgel nem rendelkező lényt, vagy rakj egy ilyen lényedre egy izom vagy élet jelzőt.


Régi mánia

1 VP chara-din bűbáj

Képesség nélküli lényeidet nem lehet megsebezni és kapnak +1 SB-t.
S ha van ilyen lényed játékban: húzz egy lapot vagy kapsz 1 VP-t.
 
A vér démona pontosítva:

K, Ha egy játékos sebződik, kapsz egy tókent.
 
Szerencsesárkány (új) (új)
Elenios, szörny, sárkány, 1 SZK, SZÁRNY, 4/4M, IK: 3 VP 1 ZSZ
Láthatatlan.
Ha sebzést okoz, kapsz 1k6
különböző tókent.
"Sors immanis
et inanis,
rota tu volubilis"
Carmina Burana


A vér démona
Leah/Chara-din, szörny, vámpír, thargodan, SZÁRNY, 1 SZK, KF, 2/5, IK: 1 VP, 1 ZSZ, 1 nekron
J: kapsz egy tókent.
S, Áldozz fel egy tókent: kapsz egy tókent.
Ha egy játékos sebződik, kapsz egy tókent.

"Ha tűz lobog, hát majd elég.
Ha vér ömlik, hát van elég."
József Attila


Planetáris őrdémon (új) (új)
Chara-din, szörny, thargodan, 0/3, 1 SZK, KF, oltalom: 3, IK: 3 ZSZ
Kijátszásakor kapsz 3 különböző tókent.
Áldozz fel egy tókent: megakadályoz egy
forrást, ami min. egy lényedre hat, VAGY célpont
lény max. ÉP-re gyógyul, ÉS minden általad
választott jelző lekerül róla, majd kap 1 Élet jelzőt.
"A védelemnek is ára van. Te leszel a fizetség!"
 
Szójer királynő (ÚJ)

2 VP 2/6 sheran szörny/szójer „szárnyak”

Lényeidre nem hatnak nemlény permanensek képességei.
Ellenfeled minden nemlény lapja +1 ZSZ.
S: keress elő egy szójert.


Fabontó szójer (ÚJ)

2 VP 3/3 sheran szörny/szójer „szárnyak”

Kijátszása körében nem lehet ellenfeled forrásának célpontja.
J: célpont permanens a Semmibe kerül, és ha ez tárgy volt, akkor kapsz 1 VP-t és 1 SZK-t.


Fémbontó szójer (ÚJ)

2 VP 3/3 fairlight szörny/szójer „szárnyak”

Kijátszása körében varázslatokra immúnis.
J: célpont lap a gyűjtőbe kerül, és ha ez tárgy volt, akkor húzz egy lapot!


Húsbontó szójer

2 VP 4/2 sheran szörny/szójer „szárnyak”

Kijátszása körében nem lehet megsebezni.
J: célpont permanens a gyűjtőbe kerül és ha ez lény volt, akkor a Húsbontó szójer kap 1 izom és 1 élet jelzőt.


Manabontó szójer

2 VP 3/3 sheran szörny/szójer „szárnyak”

Ellenfeled varázslatai nem hatnak rá.
J: megakadályoz egy varázslatot, vagy célpont lap a gyűjtőbe kerül és ha bűbájt küldtél gyűjtőbe, vagy akadályoztál meg, akkor kapsz 2 VP-t.


Kőbontó szójer

2 VP 4/2 sheran szörny/szójer „szárnyak”

Ellenfeled nem rakhat rá jelzőt és nem passzivizálhatja.
J: célpont permanens a gyűjtőbe kerül és ha ez egy épület volt, akkor ellenfelednek el kell dobnia egy lapot.
 
Nekronauta
Leah/Chara-din, szörny, thargodan, ÉLŐHOLT, SZÁRNY, 1 SZK, Oltalom: 1, X/X, IK: 5 nekron
Kompenzáció és Halálsikoly:
kapsz 2 Animált csontvázat.
X mindig annyi, ahány lap van a paklidban.
- Nem biztonságos megidézni.
- Aki Nekronautát idéz, nem a biztonságot keresi.


Az istenek alkonya
Dornodon, azonnali, védekezés, IK: 1 VP
A legnagyobb idézési költségű lap
a Semmibe kerül. Egyenlőség
esetén te választasz.
"Amikor Dornodon lángba borította
a világot, sem ember sem isten nem
volt biztonságban." - Treem, a bölcs


Búcsú
Leah, általános, IK: 2 VP
Kijátszásakor választhatsz bármennyit
az alábbiak közül: minden lény a gyűjtőbe kerül;
minden nem lény lap a gyűjtőbe kerül; minden
gyűjtőben lévő lap a Semmibe kerül.
Jelenés: célpont lap a gyűjtőbe kerül.
"Egy kis virág lehullva mit jelenthet,
Letépték, de nem kellett senkinek"


Szirén csapda (új)
Elenios, tárgy, szirén, IK: 1 VP 1 ZSZ
Áldozd fel: célpont permanenst
ellopod. A permanens az alábbi képességet
kapja: P, kapsz egy passzív jelzőt, aminek a képességei
megegyeznek a másolt lapéval.
"Csábít egy arc, mit egyszer kell, hogy láss"
 
Minotaurusz gárdista

1 VP 3/1 tharr szörny/minotaurusz „szárnyak”

Harci képesség: ellenfele visszakerül kézbe.
S keverj vissza egy minotauruszt a gyűjtődből a pakliba: feltámad.


Tömegpusztító minotaurusz

4 VP 5/5 tharr szörny/minotaurusz

Kijátszásakor ellenfeled minden lapja visszakerül kézbe.
K ha ellenfeled ebben a körben legalább 5 lapot sikeresen kijátszott a kezéből: játékba rakhatod a kezedből.


Hidegfejű minotaurusz

1 VP 1 ZSZ 3/3 tharr szörny/minotaurusz

Minotauruszaid nem veszíthetik el képességeiket.
Vedd vissza a kezedbe: megakadályoz egy húzó/kereső forrást és ellenfeled a kör végéig nem húzhat/kereshet lapot saját forrásával.


Reinkarnálódó minotaurusz

1 VP 1/2 tharr szörny/minotaurusz

S vedd vissza egy minotauruszod a kezedbe: egy célpont gyógyul 5-öt.
K ha egy minotauruszod újrahasznosulna: pakli helyett visszakerül kézbe (ez a gyűjtőből is működik).


Malrok kegyence

2 VP 4/3 tharr szörny/minotaurusz

Ha visszakerül kézbe: kapsz 1 VP-t és a kör végén húzz egy lapot (körönként egyszer jöhet létre ez a hatás)!
K ha egy minotauruszod nem áldozástól kerülne gyűjtőbe: helyette visszakerül a kezedbe.
 
Szubsztitúció

1 VP chara-din bűbáj „sav”

S dobj egy lapot a Semmibe, vagy áldozz fel egyet: keress elő egy „sav” lapot (kivéve Szubsztitúciót), vagy célpont nemlény lapra tehetsz egy elmúlás jelzőt.


Racém elegy

1 VP chara-din-rhatt bűbáj

K Semmizz 2 különböző színű lapot a gyűjtődből: keress elő a paklidból, vagy vegyél vissza a gyűjtődből egy kétszínű lapot, mely színe megegyezik a 2 semmizett lapéval.
Jelenés: újrahasznosítás: 3.


Pengeháló

0 SZK leah tárgy/krabber „háló”

„kötelék” a kör végén húzz egy lapot!
Ha ellenfeled egy körben min. 2 lapot kijátszott: a következő körben legfeljebb 1 lapot játszhat ki sikeresen.
Ha egy körben ellenfeled max 1 lapot játszott ki sikeresen: a kör végén sebződik 3 ÉP-t.
„Minél jobban mocorogsz, annál inkább belegabalyodsz, minél inkább belegabalyodsz, annál jobban vág.”


Őshangya triumvirátus

3 VP sheran bűbáj/őshangya

Kijátszása köre végén húzz egy lapot és ellenfeled kap 1 Haldokló quwargot.
A következő képességei közül 1 körben csak egyet használhatsz:
J: kapsz 1 Őshangya ölészt.
J: kapsz 1 Őshangya harcmestert.
J: kapsz 1 Őshangya csatamágust.


Savas fiola

1 ZSZ chara-din tárgy/sav

Minden sabsebzésed +1-et sebez.
P: célpont nem lény lap kap 1 elmúlás jelzőt, vagy egy célpont sebződik 3-mat.
 
A csapok elzárása

1 ZSZ chara-din azonnali/reakció

Megakadályoz egy húzó, kereső, VP vagy SZK adó forrást.
Ha csak ellenfelednek van permanense játékban: kijátszhatod a gyűjtődből is, de ekkor sikeres létrejötte után a Semmibe kerül.


Elmeedzés

1 VP elenios általános „mentális”

Keress elő egy bűbájt, vagy „mentális” lapot, majd dobj egy lapot a kezedből a gyűjtőbe.
Ha csak ellenfelednek van játékban permanense, akkor kéz helyett a paklidból kell nem vízió, nem feltámadó és nem jelenő lapot dobnod.


Pólusváltás

? VP chara-din azonnali/reakció

Költsége 0 vagy 1 VP.
Ha 0: megakadályoz egy dobató forrást és a kör végén húzz egy lapot!
Ha 1: megakadályoz egy húzó, vagy kereső forrást, majd ellenfelednek el kell dobnia egy lapot.


Elimináció

1 VP chara-din általános/vízió „sav”

Célpont max „kötelék” költségű permanens a gyűjtőbe kerül.


Addíció

1 VP chara-din általános „sav”

Fordítsd fel a paklid felső 3 lapját, ezek közül bármennyi „sav” lapot végy a kezedbe, a többit dobd a Semmibe. Szétoszthatsz célpont nemlény lapok között annyi, elmúlás jelzőt, ahány chara-din lapot így a Semmibe dobtál.
 
2vp A Void hírnöke

4/(2) Chara-din kalandozó, próféta (repül)

Élet:1.

S: kapsz egy Chara-din tokent.
J, ha legalább 3 token lapod van játékban: célpont lap a Semmibe kerül

"Hódolj be a Voidnak, vagy elemészt!"
 
Megvadult bika

1 VP 3/1 tharr szörny/minotaurusz „szárnyak”

Semlegesítés: lap. A semlegesített lap visszakerül kézbe.
Ha nem semlegesített, akkor a következő képességet kapja: „J: célpont lap visszakerül kézbe, és ha ez egy minotaurusz volt: a kör végén húzz egy lapot!”


Minotaurusz magasugró

1 VP 2/2 tharr szörny/minotaurusz „szárnyak”

Újrahasznosítás: 2.
Ha újrahasznosulna: helyette kézbe kerül vissza.
Áldozd fel: megakadályoz egy azonnalit.


Nehéz döntés

0 VP dornodon azonnali/reakció

Megakadályoz egy lapot.
Hátrány: a játék hátralevő részében nem játszhatsz ki nem varázslat lapot.


Végső áldozat

20 ZSZ dornodon azonnali „oltalom: 2”

Ha kijátszásához legalább 20 permanenst áldoztál: megnyerted a játékot.



Poloskainvázió

? VP sheran azonnali

Ha csak ellenfelednek van permanense játékban, akkor költsége 0 VP, egyébként 1 VP.
Célpont lény a gyűjtőbe kerül, vagy előkereshetsz egy olyan típusú sheran lapot, amilyen típusú lap már van ellenfelednek játékban.
 
Utolsó löket (0 VP)

Fairlight általános, ritka

Ha az ÉP-d 3 vagy kevesebb, kapsz 7 VP-t.


Titkos gyógyító forrás (2 VP)

Raia bűbáj, ritka

K3, ha az ÉP-d sebződéstől 3 vagy az alá csökkenne, gyógyulsz 3 ÉP-t.
Ha a gyógyulási fázisban az ÉP-d 0 vagy kevesebb, áldozd fel a Titkos gyógyító forrást: 1 ÉP-re gyógyulsz.
 
2VPSzeszfőző mester
szörny
kalóz
KF/1szk Dornodon 1/2
Rumos kulacsoknál izmot is oszthatsz és lapot is húzol.
K, 2szk: kapsz egy Rumos kulacsot.
"A legénység oszlopos tagja."
 
Visszahatás (1 VP, 1 zanszilánk)

Fairlight azonnali, nem gyakori

Megakadályoz egy varázslatot és célpont játékos sebződik annyit, amennyi a lap idézési költsége volt.

"Aszondta jó üzlet."
 
Cápavihar

2 VP chara-din bűbáj

Kijátszásakor és minden előkészítő fázisodban dobj egy kockával, majd előkereshetsz egy max X költségű cápát, vagy ellenfeled sebződik X-et. X annyi, ahányat dobtál.


Moa gépcápa

3 ZSZ 1 nekron 5/5 chara-din/tharr szörny/cápa, moa

Moáid és cápáid nem lehetnek célpontjai ellenfeled varázslatainak.
S: megakadályoz egy 1 költségű lapot.
E: ellenfeled veszít 1 VP-t és 1 SZK-t.


Homokcápa

2 VP 3/4 chara-din szörny/cápa „szárnyak”

Láthatatlan.
Kijátszása köre végéig ellenfeled nem játszhat ki varázslatot.
Jelenés: egy cápád láthatatlanságot kap a kör végéig.


Mocsárcápa

2 VP 3/3 chara-din/sheran szörny/cápa „szárnyak”

Ellenfeled minden lapja passzívan jön játékba 1-1 dermesztés jelzővel.
A te körödben ellenfeled minden varázslata + 1 ZSZ.


Fatty nekromanta

1 VP 2/1 chara-din szörny/chara-din fattya

S: rakj játékba a gyűjtődből egy tóken lényt, és ha ez egy Chara-din fattya volt: tégy rá 1 izom jelzőt.
Halálsikoly: visszavehetsz max 3 tókent a gyűjtődből a kezedbe.
 
Cápatámadás

1 VP chara-din azonnali

Célpont lény a gyűjtőbe kerül.
Ha van cápád játékban, akkor költsége 0 VP, célpont lapot küldhetsz a gyűjtőbe és tehetsz egy cápádra egy izom jelzőt.


Hócápa

2 VP 3/3 leah,chara-din szörny/cápa „hideg” „szárnyak”

Ha eldobod a kezedből: előkereshetsz egy cápát.
Nem lehet azonnali célpontja.
Ha egy cápád, vagy „hideg” lapod sebzést okoz: célpont lapra tehetsz 2 dermesztés jelzőt.
S: célpont lény a kör végéig láthatatlan lesz.


Gyilkos cápa

3 VP 5/3 chara-din szörny/cápa

Cápáid sebzése ellenfeled max ÉP-jét is csökkenti.
Ha egy cápád megsebez egy lény, vagy építményt: az a gyűjtőbe kerül.
S: egy cápád aktivizálódik, vagy a kör végéig láthatatlan lesz.


Klóncápa

X VP ?/? chara-din szörny/cápa

Lemásol egy X költségű, játékban lévő cápát.
Jelenés: a paklidból egy cápát a gyűjtődbe rakhatsz.


Cápolip

2 VP 3/3 chara-din, sheran szörny/cápa, polip

Kijátszásakor előkereshetsz egy cápát, vagy polipot.
K célpont cápa, vagy polip kap 1 izom, vagy élet jelzőt.
 
Makócápa

1 VP 3/1 chara-din szörny/cápa

Ha ellenfeled ebben a körben megakadályozta, vagy forrással gyűjtőbe küldte cápádat: „Semlegesítés: lap”
K ha egy cápád sebzést okoz: kapsz 1 VP-t.


Szellemcápa

2 VP 3/4 leah,chara-din szörny/cápa „élőholt” „szárnyak”

Láthatatlan.
Kijátszásakor dobj 3 lapot a paklid tetejéről a gyűjtődbe, majd visszavehetsz egy cápát, vagy élőholtat a gyűjtődből a kezedbe.
Ha egy cápád sebzést okoz: tehetsz célpont lapra egy elmúlás jelzőt.



Megacápa

6 VP (10)/(10) chara-din szörny/cápa, óriás „oltalom: 2”

„Duplakötelék”: dobd a kezedből a Semmibe: megakadályoz egy max 1 költségű reakciót.
Ha megöl egy lényt: egy célpont sebződik 10-et.
J: megakadályoz egy varázslatot, ami hatna rá.


Pörölycápa

2 VP 3/3 chara-din szörny/cápa „szárnyak”


Semlegesítés: nem fix költségű lap.
S: egy cápád aktivizálódik, vagy a kör végéig láthatatlan lesz.
S, J2: ha egy cápád sebzést okoz: előkereshetsz egy cápát, vagy kapsz 2 VP-t.


Macskacápa

1 VP 3/1 chara-din ször/cápa „szárnyak”

Élet: 1.
Minden cápád idézési költsége 1 VP-vel kevesebb (de min 1 VP).
Áldozd fel: szétoszthatsz max 9 élet jelzőt cápáid között, vagy a kör végén húzz egy lapot.
 
A hősök sosem halnak meg

1 VP raia azonnali/angyal

Ha ebben a körben ellenfeled forrásától került lényed a gyűjtőbe: nem lehet rá reagálni.
Rakj játékba a gyűjtődből egy fix költségű angyalt, vagy jó jellemű kalandozót.


Manibus (új)

2 VP 3/3 chara-din szörny/thargodan „szárnyak”

Kompenzáció és halálsikoly: előkereshetsz, vagy a gyűjtődből játékba rakhatsz egy Pedibust.
K áldozd fel egy permanensed: megakadályoz egy forrást, ami egy thargodanodra hatna.


Pedibus

2 VP 3/3 chara-din szörny/thargodan „szárnyak”

Kompenzáció és halálsikoly: előkereshetsz, vagy a gyűjtődből játékba rakhatsz egy Manibust.
K áldozd fel egy thargodanod: megakadályoz egy reakciót.


Nincs ugribugri

1 VP chara-din általános

Ha varázslattal akadályozzák meg: „Kompenzáció: kapsz 1 VP-t és húzz egy lapot!”
Sikeres létrejötte után A Semmibe kerül.
A kör végéig senki nem játszhat ki varázslatot.


Áttelelés

0 VP sheran azonnali „ősmágia”

A kör végén húzz egy lapot!
A lapjaidról minden álom-, és dermesztés jelző lekerül.
 
Két helyről lemaradt a "J".
J, ha tókent húzol, mutasd meg: húzz egy lapot! - ez volt az alkotói szándék.
(Különben pl 50 CHD fattyat is lehetne vele húzni )
 
Xenó succubus (ritka)
Chara-din/Dornodon, szörny, xenó, thargodan, 1/6, 1 SZK, +1 reakciódrágítás, IK: 2 VP 1 ZSZ
Élet: 1
Kerülhet tóken pakliba. Ha tókent húzol,
mutasd meg: húzz egy lapot!
J: célpont pakliba keverj 3 azonos tókent.
J: ha mutatsz min. 7 azonos tókent
a játékből, kezedből, paklidból és gyűjtődből
összesen, megnyerted a játékot.
"Mhorgásától megőrülnek a halandók."
226 karakter (színesítő szöveg nélkül)

Xenomorf vadász (új) (új)
Chara-din, szörny, xenó, 3/3, 1 SZK, IK: 2 VP
Kerülhet tóken pakliba. Ha tókent húzol,
mutasd meg: húzz egy lapot!
J2: célpont lap a gyűjtőbe kerül, ÉS
célpont pakliba keverj egy tókent.
Halálsikoly: ellenfeled eldob egy lapot a Semmibe.
187 karakter

Xenomorf börtönőr
Chara-din/Tharr, szörny, xenó, troll, 2M/5, 1 SZK, IK: 2 VP
Kerülhet tóken pakliba.
J2: ellenfeled következő lapjának kijátszási feltétele
1 lap kézből Semmibe dobása.
Ha ellenfeled kézből lapot dob, célpont
pakliba keverj 1 Xenó parazitát.
Ha tókent húzol, mutasd meg: húzz egy lapot!
"Az ellenállás értelmetlen!"
220 karakter (színesítő szöveg nélkül)

Éjféli ragadozó
Chara-din/Leah, szörny, xenó, vérfarkas 2M/5, 1 SZK, IK: 1 VP 1 ZSZ 1 nekron
Feltámad.
K, ha egy játékos aktiválást kívánó
képességet használ, kapsz 1 Xenomorf parazitát.
J: kapsz 1 általad választott tókent a kezedbe,
1-et a gyűjtődbe, 1-et az asztalodra.
"Láttam felkelni a Rossz Holdat,
Láttam közelíteni a bajt."

175 karakter (színesítő szöveg nélkül)
 
Fénygigász
Raia, szörny, óriás, womath, 1 SZK, KF, reakciódrágítás +2, SZÁRNY, 1/10, IK: 1 VP 1 ZSZ 1 nekron
Élet: 2
Ha bármilyen módon kikerül a kezedből,
ÉS így nem kerül játékba, max. ÉP-d nő 3-al,
és gyógyulsz 3 ÉP-t.
Áramlás: 1 VP ÉS húzz egy lapot!
- Ni, mekkora tehén, micsoda szték lesz!
- Tugt ork utolsó mondata


Kronomelák
Elenios, szörny, óriás, 1 SZK, KF, OLTALOM: X, SZÁRNY, X/XM, IK: X VP
Késleltett hatás, X: elveszíti
az "O" képességét.
J: nevezz meg egy fázist! Ellenfeled 2-X következő
megnevezett fázisa elmarad.
"Úgysem élhetünk örökké,
egy percig lennék oltalom!"


Geiza Gigablokk
Rhatt, szörny, óriás, 1 SZK, KF, 4/4, IK: 2 VP 1 nekron
Idézési költségéből 2 VP-t helyettesíthetsz
egy lapod kézből Semmibe dobásával.
Blokkolás: 4
J: el kell dobnod egy lapot a Semmibe, EZUTÁN
kapsz 1 Geiza lapot a kezedbe.
"Még egyet! Csak még egyet!"

Thamos, az érinthetetlen
Tharr, szörny, óriás, 1 SZK, KF, 4M/5M, SZÁRNY, IK: 2 VP 2 ZSZ 1 nekron
Nem lehet forrás célpontja.
Forrásra immunis.
Kijátszásakor minden ellenfeled
a Semmibe dob minden lapot a kezéből,
gyűjtőjéből, asztaláról és paklijából, melynek
szövegében szerepel az "immun" szó. (akár
ragozva is)
"Remegsz, kicsi?"
 
 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | ...
Nézet:
Hírek, változások | Kérdések | Csere-bere | Stratégiák | Versenyek | Lapötletek | Szavazások | Egyéb

A társalgás szabályai | A legaktívabb fórumok és fórumozók | Moderátori tevékenységek


Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2025
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.
A fórumban történő hozzászólások valóságtartalmáért, minőségéért semmilyen felelősséget nem vállalunk.